עיצוב משרד עורכי דין

צילום: שירן כרמל

עיצוב משרד עורכי דין יוקרתי

About the project

משרד עורכי דין בעיצוב אישי לא שיגרתי

כדי לייצר אווירה ייחודית וחמימה, אך מקצועית, הוחלט לעצב את המשרד באווירה של בית יוקרתי. האווירה הושגה בשילוב חומרים, צבעים וטקסטורות שיחד יצרו שילוב חד פעמי.

בכניסה למשרד קיר בחפוי בדוגמת שיש שחור שזור חוטי זהב, עליו מוטבע לוגו החברה. לובי הכניסה ועמדת הקבלה שולב בפינת קפה ואזור המתנה. ליצירת האווירה המתבקשת, נבחרו ארונות בגוון ירוק TEAL, בשלוב צוקל מוזהב וכסאות ומדפים שחורים.

גופי תאורה יחודיים עשויים פליז זכוכית וברזל שולבו בכל אזורי המשרד השונים, כאלמנט מחבר הנותן את השפה העיצובית היחודית לכל שטח המשרדים.

חדרה של השותפה הבכירה במשרד כולל עמדת עבודה אישית ולמולה 2 כורסאות לישיבה נינוחה ובנוסף צורף לחלל שולחן לישיבות רבות משתתפים.

גם בחלל זה כאלמנט מקשר בין חלקי המשרד עוצב קיר הכוח המהווה רקע לחלל כולו, שחופה בחפוי קיר בטקסטורת שיש עשירה בגווני שחור וחוטי זהב. האלמנטים בחדר הודגשו אף הם בצבע שחור, כאשר הכסאות וחפצים דקורטיבים נותנים את תוספת הצבע. כל הכסאות בחדר מרופדים בבד קטיפה למתן תחושה של בית יוקרתי, על מנת להפחית את התחושה הנוקשה המאפיינת עיצוב סטנדרטי של משרדי עורכי דין נוקשים.

נוף העיר ירושלים נשקף מכל חדרי המשרד וממוסגר בוילונות לבנים חצי שקופים כתוספת לאווירה היוקרתית. גם בחלל הזה הושם דגש על גופי תאורה ויצירות אומנות.

חדרי המשרדים האחרים רוהטו אף הם בגוונים שנבחרו במשרד, הצבע השחור כקו מאחד, גם ברצפת הפרקט במשרד כולו, והגוון הירוק עם נגיעות וורוד NUDE, והפליז חוזר באלמנטים שונים להשלמת העיצוב.

במשרד שולבו יצירות אומנות של אומנים מקומיים, בלובי הכניסה, בחדרי העובדים ובמסדרונות, בתוספת צמחיה טבעית המוסיפה לאווירה הרגועה ומתחברת לנוף הירושלמי הקסום העוטף את המשרדים.

כעורכת דין בעברה ובהכשרתה, מעצבת הפנים נורית גפן גאה מאוד בשילוב בין שתי אהבותיה כפי שהוא מתבטא בפרויקט זה.

Send us a message

לתאום פגישת הכרות ולקבלת כל הפרטים על הפרויקט שלכם

נורית גפן
טלפון: 0723939512
מייל: nurit@nuritgeffen.com

Keep in touch