לקוחות מספרים

המלצות ופרסים

"התחושה שלנו בסיום תהליך העבודה עם נורית מדהימה. היא נתנה לנו את כולה, העניקה מעצמה מעל ומעבר ונתנה שירות חסר פשרות. המקצועיות, הדיוק, הדקדקנות, הזמינות ראויים לשבח. החיבור שלנו איתה עבד נהדר מהרגע הראשון מאוד מרוצים מהתוצאה. דירה יפיפיה עם עיצוב עכשוי, מושלם ומותאם לצרכים שלנו. כבר מתגעגעים."

שרון אובל
"נורית יקרה, מצ"ב אישור העברת תשלום אחרון של שכר טרחתך. לא, לא טעיתי. התשלום כולל את סכום ההנחה שהסכמת בסיומו של מו"מ קשוח לתת לי. פשוט מהסיבה שהסתבר שאת כל מה שאמרת שתהיי ותשקיעי ותתני and then some! את אשת מקצוע מדהימה! ללא כל ספק, ההוצאה הטובה והנכונה ביותר בכל מה שנוגע למשרדים שלי. אלפי תודות לך על שהסכמת והיית איתי לאורך כל הדרך, באופן ובדרך שהיית. מצחיקה, חיננית, בולדוזרית, "דוארית" מקצועית ופולנייה... באהבה ובהוקרה"

איילת רוזינצוויג, עו"ד
"נורית ליוותה את פרוייקט בניית הבית שלנו משלב התכנון הראשוני ועד לשלב האיכלוס, תוך סבלנות אין קץ, אין-סוף פגישות ושעות עבודה, הקפדה על כל פרט קטן כגדול, ואיכפתיות כאילו זה היה הבית שלה."

רן שלגי
"הגענו אל נורית בהמלצת חברים טובים, ולאחר שראינו את העבודה הנפלאה שעשתה בדופלקס שרכשו, ואנחנו מברכים על הבחירה בנורית מדי יום. רכשנו מיני-פנטהאוז שעדיין בשלבי בנייה. נורית מלווה אותנו מתחילת הדרך, בתכנון הדירה ובפיקוח על הבניה, והיא עושה זאת על הצד הטוב ביותר גם מהבחינה המקצועית וגם מהבחינה האישית. בתהליך התכנון נהנינו מהרעיונות היצירתיים והטעם הטוב וכעת, בתהליך הבניה והפיקוח, אנחנו מתרשמים מהחריצות, היסודיות וההקפדה על כל פרט ופרט ומשיתוף הפעולה עם כל הגורמים בשטח. נורית חיה את עולם העיצוב, מבקרת בתערוכות מקצועיות ברחבי העולם ומעודכנת מאד, ולקוחותיה מרוויחים מזה בגדול. אנחנו מצפים בהתרגשות להמשך הדרך וסומכים על נורית שתכנוניה ועיצוביה יגרמו לכך שהדירה החדשה שלנו תהיה בדיוק כמו שרצינו."

ברכה וד"ר נינו לויה
שקופית קודמת
שקופית הבאה