עיצוב משרדים וחללים מסחריים

הסטודיו מתמחה בעיצוב משרדים וחללים מסחריים. שיטת העבודה הייחודית של נורית גפן מעניקה לה את היכולת לראות את המשרד כמקום שהוא הרבה יותר ממקום עבודה. עיצוב המשרדים מתמקד בהיכרות עם ערכי החברה ועם צרכי העובדים בה.

בין הפרויקטים הרבים שעיצבה נורית גפן במגזר העסקי משרדי הייטק, משרדי עורכי דין, מרפאות ודיירות להשכרה. בכל אחד ואחד מהפרויקטים השונים שלה נעשה שימוש בחומרים איכותיים, התאמה מלאה של עיצוב המשרד לצרכי החברה עובדיה ולקוחותיה.

Nurit Geffen

נעים להכיר,

הסטודיו הוקם על ידי נורית גפן בשנת 2001 ועוסק בתיכנון ועיצוב פנים של פרויקטים פרטיים יוקרתיים ומשרדים וחללי עבודה יחודיים. 

לסטודיו נסיון בעשרות פרויקטים מלאי השראה בארץ ובעולם.

הפרויקטים זכו להכרה וסיקור במגזינים מובילים באירופה, ארה"ב וסין ובפרסים בתחרויות עיצוב נחשבות.

העבודה כוללת את כל השלבים של הפרויקט, מיצירת הקונספט דרך הכנת כל תוכניות העבודה, ניהול הפרויקט וליווי צמוד במהלך הביצוע על כל פרטיו עד לסיומו, הכל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, במקצועיות ובתשומת לב אישית.

דרך העבודה היחודית בסטודיו מעמידה במרכז את אורחות חייו, התנהלותו וצרכיו של הלקוח, ומישמת אותם, בתכנון ועיצוב מותאמים אישית, תוך שלוב מגמות עכשוויות וקלאסיות.

תיכנון ועיצוב המשרדים נעשה בהתאם לחזון העיסקי והערכים של החברה, לקידום רווחת העובדים, העלאת תפוקת העבודה והגדלת הריווחיות.

הפקת ספר עיצוב חדרי נוער  מאת אורלי רובינזון לחברת עמינח

עיצוב משרדים הולך ותופס מקום מרכזי בבטוי חזון החברה ואמצעי המקדם משיכת עובדים איכותיים בשוק תחרותי​

בעולם מודרני בו שוהים העובדים במשרד שעות ארוכות, מהווה עיצוב משרדים אמצעי לא רק חזותי אלא גם דרך להעלאת רווחת העובדים, עבורם המשרד הוא סוג של בית.

עיצוב משרדים בסטודיו, מתחיל מנתוח מעמיק של החברה או בית העסק, מטרותיהם, התרבות האירגונית בהם, פרופיל העובדים וצורכהם. על פי הנתונים המתקבלים, יעשה התכנון  הפונקציונאלי והעיצובי. בשלב הבצוע פועל הסטודיו לנהול כולל של הפרויקט, הכנת כל התוכניות, מציאת הספקים וקבלני הבצוע, לווי הפרויקט והשלמתו עד לפרטי האבזור האחרונים.

נגן וידאו

סרטון משרדי HOUZZ בתל אביב. הפרויקט זכה בפרס בתחרות העיצוב A'DESIGN AWARD & COMPETITION

עיצוב משרדים בסטודיו, מתחיל מנתוח מעמיק של החברה או בית העסק, מטרותיהם, התרבות האירגונית בהם, פרופיל העובדים וצורכהם. על פי הנתונים המתקבלים, יעשה התכנון  הפונקציונאלי והעיצובי. בשלב הבצוע פועל הסטודיו לנהול כולל של הפרויקט, הכנת כל התוכניות, מציאת הספקים וקבלני הבצוע, לווי הפרויקט והשלמתו עד לפרטי האבזור האחרונים.

עיצוב משרד הייטק יוקרתי

רווחת העובדים הנמצאת בקשר ישיר עם תפוקת העבודה מתאפשרת באמצעות תיכנון ועיצוב מתחמים משותפים וחללי עבודה בגדלים שונים המתאימים לעבודה בצוותים בהיקפים שונים, כמו גם פינות פרטיות לעבודה אישית ולמנוחה ורגיעה במהלך יום העבודה. 

איכות חייהם של העובדים, המושגת באמצעות עיצוב משרדים נכון ומתאים לעסק, היא מדד לשביעות רצון, המעלה את תפוקת העבודה, משמר עובדים ומושך עובדים איכותיים נוספים.

עיצוב המשרדים כבטוי לפיתוח התרבות האירגונית בחברה

עיצוב משרדים ככלי תדמיתי ושיווקי בעולם העסקי​

עיצוב משרדים הוא כלי תדמיתי חשוב, הן למבקרים במשרדים או בבית העסק, והן כאמצעי שיווקי בסרטוני תדמית או באמצעים ויזואלים נוספים ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטאלית.

עיצוב משרדים בסטודיו

הייחוד של הסטודיו בעיצוב משרדים ובעבודה מול לקוחות מסחריים הוא מתן שירות כולל, החל מתכנון, עיצוב, הכנת כל התוכניות, מציאת כל הספקים, פיקוח צמוד על הביצוע ואבזור עד הפריט האחרון.

נורית, בעלת הסטודיו היא בעלת תואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניבסיטת ת"א ונוורטווסטרן בשיקגו, בעלת יכולת ונסיון של כעשרים שנים בניהול פרויקטים מורכבים, ביעילות בחסכון ובעמידה בלוחות זמנים.

לסטודיו נסיון של בעיצוב משרדים הייטק, עיצוב משרדי עו"ד, עיצוב משרדי פרסום, ועיצוב מסחרי אחר.

כחלק מפעילות הסטודיו הפונה ללקוחות מסחריים, מתמחה הסטודיו בעיצוב משרדים ונכסים לצורך השבחתם לקראת מכירה, באמצעות עיצוב פנים ממוקד, הפונה ללקוחות פוטנצאליים מתאימים לסוג הנכס ולמיקומו. עוד עוסק הסטודיו בעיצוב דירות נופש להשכרה, תוך שימוש בתקציבים מוגדרים מראש המקדמים את העלאת שווי תמורתן ומבטיחים את ריווחיותן.

מעוניינים לשמוע עוד על עיצוב משרדים וחללים מסחריים, לקבל השראה או לקבוע פגישת היכרות וייעוץ? 
צרו קשר בטופס למטה או התקשרו למספר 052-2685740


בנוסף על עיסוקה כמעצבת פנים של בתים ופרויקטים פרטיים, נורית גפן מציעה את שירותיה גם בעיצוב משרדים וחללים מסחריים. שיטת העבודה הייחודית של נורית גפן מעניקה לה את היכולת לראות את המשרד כמקום שהוא הרבה יותר מאשר מקום עבודה, אלא כמקום משפחתי שגם עובדים בו. עיצוב של משרדים צריך להתחיל בהיכרות עם ערכי החברה ועם צרכי העובדים בה, זאת כדי שהיא תוכל לייצר ולתכנן חללים המותאמים לצרכים השונים שקשורים לאספקטים התעסוקתיים והחברתיים של עובדי החברה. בין הפרויקטים הרבים שעיצבה נורית גפן במגזר העסקי אפשר למצוא משרדים רבים מתחומי עיסוק משתנים. החל במשרדי רואי חשבון ועורכי דין, דרך מרפאות של רופאי שיניים ועד עיצוב משרדי הייטק ודירות להשכרה. בכל אחד ואחד מהפרויקטים השונים שלה דואגת נורית לשמור על ערכיה הקבועים שכוללים שימוש בחומרים איכותיים, התאמה מלאה של עיצוב המשרד לצרכי החברה וערכיה וכמובן שגם בחינה רחבה של השתלבות המשרד בסביבה המיידית שבו הוא נמצא.

Send us a message

לתאום פגישת הכרות ולקבלת כל הפרטים על הפרויקט שלכם

נורית גפן
טלפון: 052-2685740
מייל: nurit@nuritgeffen.com

Keep in touch
What Our Clients Say About Us
נורית ליוותה את פרוייקט בניית הבית שלנו משלב התכנון הראשוני ועד לשלב האיכלוס, תוך סבלנות אין קץ, אין-סוף פגישות ושעות עבודה, הקפדה על כל פרט קטן כגדול, ואיכפתיות כאילו זה היה הבית שלה.
רן שלגי
Her good taste and comprehensive knowledge of style trends combined with her organizational skilles, attention to detail and total commitment made the process as well as the result a delight. 
Braha Loya
נורית יקרה, מצ"ב אישור העברת תשלום אחרון של שכר טרחתך. לא, לא טעיתי. התשלום כולל את סכום ההנחה שהסכמת בסיומו של מו"מ קשוח לתת לי. פשוט מהסיבה שהסתבר שאת כל מה שאמרת שתהיי ותשקיעי ותתני and then some ! 
איילת רוזינצוויג, עו"ד