עיצוב דירה בגליל ים

מיקום: גליל ים

תכנון ועיצוב פנים, ליוווי מלא וסטיילינג

110 מ"ר בנוי + 56 מ"ר מרפסות

צלם: עודד סמדר

עיצוב דירה

About the project

עיצוב דירות יוקרה – איך הופכים דירת קבלן לדירת יוקרה בדרך הכי נכונה

זה סוד גלוי שעלות שינויים אצל הקבלן המבצע היא יקרה, מוגבלת בביצוע והגמר לא תמיד מצטיין. הדרך שאני ממליצה ללקוחות היא לעשות מינימום שינויים אצל הקבלן, בעיקר שינויים מבניים, להזדכות על כל מה שלא מתאים לרמה המתבקשת, לקבל את הדירה ורק אז לעשות שינויים עם קבלן פרטי, כזה שעובד עבור הלקוח באופן אישי וישיר.

תתפלאו שבאופן הזה ניתן לחסוך כסף ובוודאי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

כשהלקוחות התקשרו לספר שקנו דירה מקבלן שבנייתה הסתיימה ולא ניתן לעשות שינויים, למרות רצונם בדירת יוקרה מעוצבת, הרגעתי שהם בעצם במצב אופטימאלי שממילא הייתי מכוונת אותם אליו, גם לו היו רוכשים את הדירה "על הנייר".

מכאן יצאנו לדרך.

בדירה היו חלל ציבורי ובו מטבח וסלון, חדר מסטר עם חדר ארונות וחדר רחצה קטנטנים (כמו בהרבה מדירות הקבלן), שני חדרי שינה שאחד מהם ממ""ד, שירותי אורחים, וחדר אמבטיה כללי שנשאר ללא שינוי. לדירה 3 מרפסות ובהן התאהבתי מייד.

הצעד הראשון הוא תיכנון בהתאמה אישית ללקוחות, זוג צעיר בתחילת דרכו, שעובדים ולומדים מהבית, ומארחים הרבה. השינוי המבני היחיד היה בביטול חדר הארונות ויצירת ארון לאורך קיר החדר, והגדלת חדר האמבטיה כך שיהיה מרווח ומפנק. בממ"ד שמשמש כחדר אורחים תוכנן ארון בגדים נוסף, להגדלת שטחי האחסון בדירה.

הצעד הבא היה לעצור את כל ההתקנות שטרם נעשו, כמו דלתות פנים ותיכנון המטבח שלא התאימו לתיכנון החדש. המשכנו עם אותם הספקים אבל בתכנון שונה.

עד לקבלת המפתח השלמתי את כל תוכניות השינויים, תמחרנו הכל ובחרנו קבלן שעבודתו תואמה מיד לאחר מועד מסירת הדירה. את הזמן שנותר לתחילת העבודה ניצלנו להזמנת המטבח, ארונות, חיפויים וכלים סנטרים וכמובן ריהוט תאורה ומכשירי חשמל שזמני האספקה להם התארכו מאוד בתקופה האחרונה.

את שירותי האורחים בחרנו להשאיר כפי שנמסרו מהקבלן בתוספת ארון שהוזמן מנגר, הרצוף צופה בפלטה שחורה מדוקקת שמצפה גם את מיכל האסלה. מראה מלבנית במסגרת ברזל שחור, נתלתה על קיר שלם וגוף תאורה בצבעים עזים התלוי מהתקרה משתקף בה ומשלים את עיצוב החדר.

במטבח הפתוח לחלל הציבורי ארונות בגוון כחול כהה, ואי גדול המחופה בשיש קררה בגוון בהיר עם גידים כהים עדינים. רהוט הסלון נבחר בגוונים קלאסיים בהירים ורכים, המשאירים את הבמה ליצירות האומנות התלויות והמונחות בחלל.

לחדר השינה נבחר טפט בגוון אפרפר המדגיש את ראש המיטה הכהה ואת גופי התאורה הסופר מיוחדים התלויים משני צידיה. וילון פישתן תכלכל משלים את האוירה בחדר. לחדר מרפסת פרטית שמגדילה את תחושת החלל ומוסיפה לו אור רך ונוף פורח.

חדר העבודה תוכנן בעתיד להפוך לחדר ילדים ונעשו בו כל ההכנות הדרושות.

סגנון העיצוב הייחודי בכל חדרי הדירה מתעצם עם שילוב פריטי אומנות ישראלית והתוצאה פשטות יוקרתית, נוסחה שאולי קשה ליישום, אבל התוצאות כאן לפניכם.

לפרטים נוספים על עבודותיה של מעצבת הפנים נורית גפן אתם מוזמנים ומוזמנות להסתכל באתר על פרויקטים נבחרים.