הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

ריחוק חברתי הוא השיק החדש

כמה עינינים לפני שנתחיל:

  • הפוסט הזה הוא לכל מי שאוהב קניות אבל גם למי שלא. 
  • כל מה שיאמר, נכון לכל סוגי הקניות. גם מהסופר. אני אתמקד כאן בקניות לעיצוב הבית. רהיטים, אביזרים, מכשירי חשמל, מוצרי טקסטיל וחפצי נוי. (מי שרוצה המלצות לאופנה מוזמן לפנות אלי בפרטי).
  • בהמשך, הרבה המלצות לאתרים הטובים בעולם לקניות עיצוב, והמלצה אחת לאתר האהוב עלי בארץ (יש עוד הרבה טובים נוספים אבל למה לי להסתבך, אז בחרתי אחד).  יש למה לצפות.
  • הפוסט לא נועד לעודד קניות. ההיפך. וגם זה יוסבר בהמשך.
 

זהו, נתחיל בנימה אישית (כי הרי אין על too much information).

 אני שנים קונה כמעט הכל אונליין. לבית, לעצמי, לכולם.

הכל התחיל עם Crate&Barrel. מותג עיצוב אמריקאי, עם מיטב המחלקות, מרהוט ועד לאביזרים, ועם מחלקת כלי מטבח מעולה במיוחד.

נכנסתי לחנות הדגל שלהם בלב מנהטן, וקניתי כאילו אני גרה ברחוב ליד. כוסות. מזכוכית. מסוגים שונים. היה מבחר ומחירים נהדרים כל כך, עד שלא נתתי לעובדה שאני גרה בישראל וצריכה להגיע עם כל הכבודה הזאת הביתה, להטריד אותי. 

ברור שאף מונית לא עצרה למראה השקיות הרבות, נסחבתי ברחובות, ריפדתי מזוודות ובנס לא שילמתי אובר וויט.  

שנה לאחר מכן חשבתי שהשתכללתי והזמנתי אונליין באתר של Williams Sonoma גופי תאורה, שבאמת לא היו דומים להם בארץ. הם המתינו לי במלון. הפעם לא הייתי צריכה לסחוב אותם ברחובות העיר. את הדרך למטוס וממנו עשיתי עם שקיות כבדות על הכתף ולאחר מיטב השפעתי על הדיילים אפילו נמצא להן מקום בטוח במטוס.

מאז אני משתדלת לסכם את ביקוריי בחנויות העיצוב בעולם ברכישת פריטים קטנים, עם התמחות במגבות מטבח. המנורות ההן, הראשונות שהזמנתי אונליין אבל רק למלון, לפני 15 שנים, תלויות עד היום אצלי בבית, ומזכירות לי למה כדאי להזמין ברשת, ורצוי עם משלוח עד הבית.

הקניה המקוונת ברחבי עולם, מאפשרת לי גם לעצב בקלות עבור תושבי חוץ או כאלה ששבים מרילוקשיין (לעיתים בקלות רבה יותר מאשר ללקוחות כאן בארץ). אני בוחרת עבורם ואיתם את הרהיטים והאביזרים שיביאו במכולה, כשכל אחד מאיתנו משני צידי הגלובוס. עד לשלב המגבות (כבר אמרתי שיש לי התמחות במגבות, אבל כאן הן מגיעות עם כל הריהוט).

יקח זמן עד שנחזור לשוטט בעולם ולחפש חנויות מומלצות, ולמצוא נוספות על הדרך. תקופת הקורונה העלתה את הצורך בקניה מבלי לצאת מהבית, ואם אפשר גם להגיע באמצעותן לחו"ל, אז בכלל.

רוב חנויות העיצוב הטובות והנכונות בעולם, עדין מחכות לנו היכן שהשארנו אותן, שם, או יותר נכון כאן, אצלינו במקלדת.

זה לא כמו קניות בחו"ל זה ממש קניות בחו"ל. 

התקופה האחרונה גם נתנה דחיפה עצומה לחנויות אונליין ישראליות.  והנה אפשר גם לתמוך בעסקים מקומיים מבלי להתאמץ, בלי תורים מסיכות ומדידת חום. 

עוד לפני שפרץ לו הוירוס הסיני (ובתור עונש לא אתייחס כאן לקניות בסין. מוזמנים לקרוא על מסע קניות שערכתי עם לקוחות בסין כאן), הלכה וגברה גם המחשבה בזכות הפחתה בקניות. בזכות קניה איכותית מועטה ומדוייקת תנועת ה-Slow shopping, עליה ארחיב בהמשך. ככה בדיוק קונים אונליין.

כן, אני מכירה את הטיעונים  למה קניות אונליין לא מתאימות לכם.

אתם רוצים לגעת, למשש לחוש את טיב החומרים. רוצים לראות בעיניים, שלא יעבדו עליכם עם זוויות צילום. רוצים חווית קניה מציאותית, מקרוב.

אז זהו, אלה בדיוק הסיבות למה כן לקנות אונליין.

למדנו כל כך הרבה בתקופה האחרונה. שיחות זום לא חביבות עלינו כי אנחנו מעדיפים לראות אנשים בקוביות. הצורך דחף לשם. אז אותו הדבר גם בענין הקניות. קצת טכניקה, עוד קצת רצון ובנסיעה הבאה, כשהשמים יפתחו סוף סוף, תוכלו לבלות יותר במקומות שווים, בלי לבזבז זמן בחנויות.

אז למי שעדין מפקפק, וגם למי שלא, הנה 10 סיבות למה לקנות אונליין. 

 

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

10 סיבות לקנות אונליין

1. חוסך כסף

אחד השיקולים הכי חשובים. תלוי את מי שואלים. אני חשבתי שהשקול מספר 10 הוא החשוב מכולם. כשתגיעו אליו תחליטו למי אתם מצטרפים.

הקניה ברשת היא קניה ממוקדת. מאפשרת השוואת מחירים בלחיצת כפתור במקום להתרוצץ על פני העיר.

מאפשרת הוספה לרשימת המעודפים והמתנה עד לירידת המחיר (תוך סכון שלא ישאר במלאי. החיים, כבר הבנתם, מזמנים הפתעות. אבל  גם לטובה).

באתרים רבים המשלוח גם הבינלאומי, מעל לסכום מסויים, הוא בחינם. בסייל אמיתי בחו"ל, גם עלויות המשלוח, אם ישנן, וגם תוספת המיסים, עדין מאפשרות חיסכון כספי ממשי.

2. חוסך אנרגיה

תארו לכם קניות בלי להכנס לאוטו, גם לא למונית. ללא פקקים, ללא טיסות ורכבות. 

נדרשת אנרגיה רק למשלוח אליכם, דבר שהיה קורה בחפצים שאינם נכנסים למכונית, גם בקניה רגילה (עוד נדבר על קיימות בהמשך). 

חוסך גם באנרגיה בינאישית, הכרוכה בלהסתובב בחנויות עם בן או בת זוג, חברים, ושלא לדבר על ילדים שאיבדו ענין מזמן, כשאתם עדין מתרוצצים בחנות.

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת
לכו תמצאו מונית כשאתם עמוסי שקיות בסוף יום קניות

3. חוסך זמן

מנועי החיפוש יביאו אותכם אל מבוקשכם הרבה יותר מהר מאשר אתם תמצאו את הדבר הנכון בשיטוט רגלי או בנסיעה מחוץ לעיר. וזה בלי להזכיר את זמני הטיסות, שדות התעופה וסתם פקקים.

4. חוסך תורים

כבר הגעתם אל היעד, ועכשיו תורים. 

תורים להיכנס לחנות יהיו המציאות בכל חנות עם תו סגול או כל תו אחר שמתחייב מהמצב החדש.

אבל גם בתוך החנות אתם ממתינים. ממתינים לאיש מכירות שישיב לשאלות, שיברר אם יש במלאי ובאיזה צבע ומידה, ממתינים שיביאו את מה שאתם מחפשים, ותמיד ממתינים לשלם בקופה. לא חבל על כל הזמן הזה?

5. חוסך פיתויים

נו מה לעשות, יש לנו נטיה להתפתות. פתאום נתקלים במשהו, שדקה קודם לא הכרנו ועכשיו חיינו אינם חיים בלעדיו. בקניה המקוונת זה קורה הרבה פחות. הטכניקות השיווקיות העובדות על כל החושים שלנו בקניה ממשית, כמו ריחות ומוצרים שממתינים שלא במקרה ליד הקופה, קיימים פחות באונליין. 

קצת לענין חווית הקניה. אחד הטיעונים הנפוצים של חובבי השוטטות והמישוש בזכות החנויות הפיזיות.

דוקא עכשיו שקניות האונליין מחזיקות את המותגים מפני קריסה, והיצרנים הבינו שהחנויות צריכות להגיע אלינו כאשר לנו נהיה מסובך או בלתי אפשרי להגיע אליהן, הושקעו מאמצים שניכרים לגמרי בהעצמת חווית הקניה המקוונת ובקלות שבה.

קצת שיכחה, וחווית הקניה המקוונת הופכת לכפולה, כאשר המשלוח מגיע אחרי מספר ימים, ומשמח בשנית. שלא להזכיר את תופעת ה-unboxing ותעוד פתיחת האריזה ברשתות החברתיות. כי מי לא אוהב מתנות, גם כשהוא שלח אותן לעצמו?

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

6. חוסך מחלות

הכי ריחוק חברתי שאפשר. קניה נטולה ב-100% מגע עם בני אדם והוירוסים שלהם.

ואם אתם מקפידים ממש, תשאירו את המשלוח בצד, שינוח לו כמה ימים, לפני שתפתחו ותמקמו אותו בבית.

7. חוסך מאמץ

בלי להתלבש, לסחוב, ולצעוד ברחובות ובשדות התעופה עם חבילות. בלי כאבי גב וקרסוליים נפוחים. ללא קשר למזג האוויר, לא חמסין, שלג או גשם. בלי ללבוש ולפשוט מעילים ולאבד מטריות בכל חנות. 

חנות האונליין פתוחה תמיד, לא צריך למהר, לא להמתין לפתיחה, ולא למהר להחליט דקה לפני הסגירה.

גם כשנחזור לטוס, יהיה נעים להקדיש זמן לנופים, לבתי קפה, למוזאונים (ולא לחנויות המוזאונים שעלו דרגה באומנות המכירה) לרחובות, לאווירה, ופחות להסתובבות בחנויות שלפעמים לא מעלות דבר.

8. חוסך טעויות

חנויות האונליין מבוססות על מידע. הטובות מספקות תמונות וסרטונים מכל הכיוונים, וכולן יפרטו מידות וטבלאות המרה, הרכב חומרים וגוונים, מידע טכני רב, הכל כדי שנוכל להבין בדיוק מה אנחנו קונים. ניתן גם להזמין צירופים יחודיים, custom made, כאלה שלא תראו אצל אף אחד.

כאן לא נותנים למראה עיניים, גם לא לאלה הרעננות בתחילת יום קניות, לבלבל אותנו. שלא לדבר על שיקול הדעת שלנו בסיומו של יום קניות מייגע. גם אין צורך להסתמך על הרמה המקצועית והמידע העומד לרשות המוכר. הקניה מדוייקת, לא אימפולסיבית ונכונה.

נכון, אי אפשר לשבת על הספה, אבל פרוט המידות והחומרים מעבירים את המידע שמעיד גם על נוחות. ובכלל נוחות חשובה בכסאות, כורסאות וספות. כל יתר הרהיטים, מוצרי טקסטיל, אביזרים וחפצי נוי אינם קשורים בנוחות. ואוקי, מזרונים אל תקנו אונליין.

בנוסף, באתרים חוות דעת ומידע מקונים שלא מתאפשר ברכישה פיזית בחנות.

במקרה הכי גרוע, ניתן להחזיר. המשלוחים בארץ הם בעלות נמוכה או ללא עלות, ומשלוחים מחו"ל לעיתים כל כך משתלמים שכדאי לקחת את סיכון עלות ההחזרה לשולח. אפילו מיסים אם שולמו, ניתנים להחזרה במלוי טופס, גם הוא אונליין.

9. חוסך בקניות מיותרות

זה המקום לדבר בזכות ה-Slow Shopping. הפחתת קניות מודעת. התמקדות בקניה איכותית ומועטה, שתאריך ימים ותשרת אותנו לאורך זמן. מניעה של זיהום כדור הארץ כתוצאה מתעשיה מזהמת ומניעה של העסקה לא הוגנת הנגרמת מה – Fast Shopping שפשתה בעולם, בעידן טרום הקורונה. הרבה יותר קל להפנים וליישם את ה Slow Shopping  בקניה מקוונת, מחושבת ובלתי אימפולסיבית. ראו ערך פיתויים.

10. והכי חשוב - המבחר הגדול ביותר

העולם כולו פרוס לפניכם במחשב ואפילו בטלפון, במבחר אינסופי. אפשר לחפש בכל המותגים הגדולים והקטנים, בחנויות יחודיות, יעודיות או בבתי כלבו וחנויות קונספט, בגלריות וגם באיקאה. בכל הסגנונות ובכל המחירים.

באף חנות דגל של אף מותג, לא יהיה מבחר כמו שיהיה בחנות האונליין שלה. 

אם אין במלאי ניתן לקבל התראה כשישוב למלאי. יש אתרים, בעיקר יוקרתיים המאפשרים גם Pre order הרשמה לרכישת קולקציות חדשות, שטרם הגיעו לחנויות הפיזיות.

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

אז איך עושים את זה נכון

  1.  פשוט מנסים. החלטתם על מוצר מסויים, תעשו חיפוש בגוגל או חפשו את שם החנות שאתם חושבים ששם קיים המוצר. בנוסף חפשו בחנויות מתחרות. 
  2. כדאי להשוות בין חנויות בארץ ובחו"ל.
  3. המוצרים מחולקים לקטגוריות. תתחילו משם. אח"כ האתר מציע סינון. הסינון יכול להיות לפי מחירים, צבעים, ומידות. תשתמשו בסינון, הוא ימקד את החיפוש.
  4. תקראו טוב את המידות. את כולן. בראשית דרכי האינטרנטית חיפשתי מיטת ברזל. בחיפוש הופיעו מיטות שונות באתרים שונים. בדקתי את המידות, המרתי אותן לס"מ, הייתי מודעת למידות המזרונים השונים בארה"ב מאלה שבארץ, בחרתי במיטה לתפארת. רק כשהגיעה, הסתבר שלא לקחתי בחשבון את גובה ראש המיטה העצום. מזל שלא היה חלון באותו קיר. שימו לב לכל המימדים המסופקים, גם לנפח האריזה שישפיע על עלות השילוח.
  5. הרשמו לאתר ותפתחו רשימת מועדפים. שמרו פריטים ושנו לפחות לילה לפני הקניה. הדברים למחרת לפעמים נראים אחרת (זה נכון גם בקנייה פיזית, אבל לא תמיד קל לחזור לאותה חנות שוב, למחשב קל מאוד לחזור). 
  6. עקבו אחרי סיילים. לפעמים הפריטים בסייל לא עולים בקטגוריה המבוקשת, והם מסתתרים רק תחת הסייל.
  7. מצאתם מוצר לטעמכם, תראו מוצרים דומים שהאתר עצמו מציע.
  8. תבדקו את אפשרויות ועלויות השילוח. אתרים רבים בחו"ל שולחים מוצרים קטנים לארץ בעצמם ובמקרים רבים גם ללא עלות. רהיטים לרוב ישלחו רק בתוך מדינת המוצא, ותדרשו לכתובת באמצעות חברות שילוח מתמחות כמו USHOPS, מסטופ (שמאפשרת גם כתובת באירופה) ורבות אחרות.
הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

חנויות עיצוב מקוונות מומלצות בחו"ל

לרב חנויות המולטיברנד (מה שפעם נקרא חנויות כולבו), חנויות הקונספט והרשתות היעודיות לעיצוב הבית יש אתרי קניות.

 קבוצה בולטת אחת בארה"ב, מחזיקה בבעלותה את רשימת המותגים המפורסמים האלה, לעיצוב הבית, שלכל אחד יחוד וקהל יעד שונה:

William Sonoma  – עיצוב בסגנון אמריקאי מסורתי יוקרתי.

west elm – צעיר ועכשווי יותר

PotteryBarn – עיצוב בסגנון כפרי וחם.

pottery barn kids – מקום נהדר לכל מה שקשור בעיצוב חדרי ילדים בשפה העיצובית האמריקאית.

PBteen – עיצוב לבני נוער, מחולק לפי סגנונות ונושאים שונים. אל תתנו לילדים שלכם להכנס אם אתם לא מתכוונים לקנות שם. אחרי שיראו את האתר הזה, לא יירצו שום דבר אחר.

MARK&GRAHM – בעיקר מוצרי לייף סטייל וגדג'טים, מחלקת מוצרים לחיות בית מקסימה במיוחד. המקום למתנות, בעיקר לעצמכם.

Rejuvenation – התמחות בגופי תאורה בנוסף למבחר עצום של רהוט פנים וחוץ ואביזרים. אל תפספסו את המאווררים.

 כולם שייכים לאותם בעלים, בכולם בולט הכיוון האמרקאי, ובכולם יש כל מה שאפשר לחלום עליו לעיצוב הבית.

אחד מביקורי החובה בניו יורק הוא ב –  ABC carpet&home חנות עיצוב קסומה, בית הקפה ומסעדה לצידה. חווית הקניה עוברת גם באתר היפיפה. כל המוצרים כאן, גם המוצרים באווירה הים תיכונית שכל כך מתאימה לנו, מחלקת חדרי רחצה יוצאת דופן, וגם מחלקת השטיחים הידועה.

Crate&Barrel  ו – CB2 הצעירה  – כל מה שצריך לפנים הבית ולחצר, מחירים מצויינים ומשלוחים לארץ.

MoMA Design store – הבקור המקוון הווא לא במקום ביקור במוזאון ובחנות העיצוב הצמודה לו. ביקור וירטואלי רק עד שנגיע לשם בעצמינו. חנות מוזאון מקוונת נוספת שהיא באמת  חובה, היא זאת של Saatchi Gallery הלונדונית.

ובכלל, לרוב חנויות המוזאון בעולם, גם חנויות אונליין ובהן פרטי עיצוב ואומנות מיוחדים. המקום האידאלי לרכישת מתנות.

Bergdorf Goodman – כל הקומה השביעית של החנות האייקונית הזאת נמצאת גם אונליין. בעיקר כלי בית יוקרתיים של מותגי העל. למותגים יותר עממים כנסו ל – Macy's.

1stdibs – זאת הבחירה המקוונת הראשונה של מעצבי הפנים בארה"ב. מיטב מותגי העיצוב והאומנות בעולם, שהתאגדו תחת קורת גג אינטרנטית אחת. באתר גם מותגים ישראלים כמו IOTA הנהדרת.  לאתר גם מגזין ששווה כניסה כשלעצמו. 

Anthropologie  ואחותה הצעירה  Urban Outfitters – אביזרים וכלי בית למי שאוהב את הסגנון, ולא מצא את מבוקשו באתר טרמינל x מרשת ויזל, שמביאה רק חלק מהקולקציות לארץ. 

SHOPBOP – לאתר האופנה החביב עלי (הנה חסכתי לכם פניה אלי בפרטי) מחלקת home שיקית במיוחד וגם מחלקה לספרי עיצוב ולייף סטייל.

גם וגם

Made.com היא גם וגם.

לרשת הבריטית אולמות תצוגה ברחבי אירופה, שם מוצגים בעיקר רהיטים. אחד מכל סוג. בחנות ארונות גדולים מחולקים למגירות. על כל מגירה תמונה של פריט. ובתוך המגירה נמצאים דוגמאות של חומרי הגמר והגוונים בהם ניתן להזמין את הפריט.

 כאן אפשר לראות בעיניים את הפריט בתצורה בודדת, ומגוון האפשרויות מומחש בדוגמאות. את ההזמנה ניתן  לבצע בעמדות המסכים הפזורות בחנות, או ללכת הביתה ולעשות את זה בשקט משם.

ואפשר גם לקנות מהבית כמו בכל אתר. 

הסגנון צעיר, המחירים סבירים מאוד, העיצוב אירופאי עם דגש סקנדינבי.

תודה לגיל רוייטר שהכיר לי הרשת ודאג שנבקר ביחד בחנויות שלה בלונדון ובאמסטרדם. היה שווה ביקור כפול.

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת
Made.com - בכל מגירה החומרים מהם עשויים הרהיטים המוצגים באולם התצוגה

קניות אונליין בחנויות הקונספט

אווירת חנויות הקונספט נשמרת גם באתרים שלהם. מבין הרבות אזכיר 3 אהובות במיוחד:

Merci הפריזאית, לה אתר שמאפשר קניה אומנם ללא ריח הקוראסונים הנאפים במקום, אבל עם פרוט התפריט של המסעדות שבמקום למי שמתכנן ביקור פיזי.

 10 Corso Como שבסיסה במילאנו, ועל הסניף שלה בשנחאי תוכלו לקרוא כאן. בחנות האונליין ניתן לרכוש גם מהמקלדת שלכם את מיטב מותגי הבית וקצת מהמותגים שלוקטו שם בפינצטה אופנתית.

The CONRAN shop הלונדונית, עם חנות אינטרנטית ומבחר גדול מאוד של רהוט, גופי תאורה וכל מה שנחוץ או לא לבית, ממיטב המותגים האירופאים.

גלריות עיצוב online

כמו בכל פוסט, גם כאן אוסיף כמה מילים על אספנות עיצוב. 

רכישת פריטים לאספנים נעשית בירידים יעודים, במכירות פומביות ובגלריות המתמחות בכך. שוק האספנות נחלק בין פריטים אייקונים שעוצבו ויוצרו בעשרות השנים החולפות, לבין יצירות של אומנים בני זמננו, המייצרים סדרות מוגבלות. לרוב הגלריות ובתי המכירות הפומביות אתרים שם מוצגים הפריטים למכירה. 

בארץ מבחר קטן של collectible design. האתרים המקוונים מאפשרים למי שמעריך עיצוב ורוצה לעצב חלל יחודי, למצוא פריטים יחודיים בעלי ערך, ברחבי עולם מבלי להגיע פיזית.

לאתרי המכירה הפומבית המובילים, כריסטי'ס סותבי'ס ופיליפס, מחלקות עיצוב מרשימות, והם מקיימים מכירות אונליין. כך גם ב –  Bukowskis  בית המכירות הפומביות הסקנדינבי עליו כתבתי בפוסט על המקומות המעוצבים בשטוקהולם. שם גם הוזכרה גלריה Modernity המתמחה באיסוף ומכירה של ריהוט נדיר, והנחשבת כאחת המובילות באירופה, וגם לה אתר אינטרנט המאפשר קניה מרחוק. 

לחצו כאן לבלוג על המקומות המעוצבים בעולם,  שם יחדתי בכל עיר עליה כתבתי, פרק על גלריות העיצוב. לרובן אתרים המאפשרים קניה מקוונת. לרוב, המחירים ניתנים  לפי מלוי בקשה. יתר הפרטים אודות המוצג והאומן ניתנים בפרוט מקצועי רב.

חנויות עיצוב מקוונות בארץ

גם בארץ יש מבחר גדול של חנויות עיצוב שהאתר שלהן מאפשרות קניה מקוונת, ורבים כאלה ממשיכים לצוץ בתקופה האחרונה. בחרתי בחנות מקוונת אחת, שנותנת מענה לכל הקטגוריות בצורה מעולה, ושמשמשת אותי הרבה בעבודה. הבחירה שלי היא באתר הקניות המצויין של טולמנס דוט. החנות בנויה בשפה העיצובית של המותג, נותנת חווית קניה דומה לאלה של אולמות התצוגה. המבחר גדול. רהיטים לבית לחוץ ולמשרד, אביזרים רבים ולאחרונה גם גופי תאורה ואפילו שיתוף פעולה עם קונדיטור. תאור המוצרים ברור, המחירים מפורטים, ושווה לבדוק את הסיילים. 

האתרים בארץ מאפשרים לי לבחור פריטים בצורה מדוייקת, להעביר ללקוחות מידע ממוקד, לשמוע את דעתם ולהתקדם בצורה היעילה ביותר. הכל נעשה בקלות, מבלי לתאם פגישות ומבלי לבזבז זמן לכולנו.

גם אם לא תבצעו רכישה דרך אתרי החנויות, תעשו לעצמכם טובה ותסרקו את הרשת, תבינו את המבחר העומד לרשותכם, תשוו מחירים, תמדדו את החלל אצלכם בבית ותגיעו לחנות מוכנים.

הקניות המעוצבות בעולם - הגירסה המקוונת

הפוסט הזה חיכה זמן רב להיכתב. תמיד חשבתי שאכתוב אותו כשאסיים לכתוב על הנסיעות למקומות המעוצבים בעולם או כשימצא לי זמן בין לבין. 

לא חשבתי שתקופת הקורונה תהפוך אותו לרלוונטי מתמיד.

שתפו אותנו כאן במקום המיועד לכתיבת תגובות, על חווית הקניה המקוונת שלכם בחנויות העיצוב, כתבו לי אם אתם זקוקים להמלצות נוספות ובכלל תגיבו, זה משמח אותי מאוד.

לימים טובים,

נורית

קצת עלי – אני מעצבת פנים עם נסיון של למעלה מעשרים שנים. הסטודיו מתמחה בעיצוב דירות יוקרהעיצוב בתים פרטיים, ועיצוב משרדים וחללים מסחריים. עוד עלי כאן

7 תגובות

  1. תודה לך נורית, כתבה מעשירה וכייפית. הלכתי בעקבותייך לא אחת!!! יואוווווו מתי יחזירו לנו את השוטטות המרגשת???? שאלה לי יש לך נסיון עם קניית שטיח ב-CB2?

  2. כייף לקרוא:) הערה קטנה – בעקבות הבלוג שלך, רשמתי לפני את הסניף של 10 corso como בשנחאי. סחבתי איתי ארבעה חברים (היינו בנובמבר האחרון, שנייה לפני פרוץ הקורונה) בעקבות הגוגלמפס עד שהגענו לכתובת, סגור!!! אכזבה גדולה

    1. העולם דינמי גם בימים רגילים, ותמיד כדאי לבדוק את המקומות לפני ההגעה אליהם. שעות פתיחה ופרטי התקשרות נגישים בקלות בגוגל מפס

  3. פוסט מעשיר ומגניב. עושה חשק להתיישב על הספה ומיד להתחיל לשוטט, לחלום, ולהגשים. תודה לך נורית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שנחאי - מקומות מעוצבים במיוחד

שנחאי הפתעת העיצוב העולמי
ברוכים הבאים לשנחאי, העיר הגדולה בעולם בת למעלה מ – 23 מליון תושבים (בזמן כתיבת שורות אלה, לכו תדעו…)

המשך קריאה »
שטוקהולם-מקומות מעוצבים במיוחד

שטוקהולם – כשפונקציונליות פוגשת יופי
כשהוזמנתי לטקס קבלת פרס עיצוב בעיר קומו באיטליה, בתחילתו של קיץ לוהט, החלטתי להעניק לעצמי פרס משלי ולנסוע משם ליעד

המשך קריאה »
Let's keep in touch